naadjahoglund

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Nadja Höglund - 5 september 2013 17:09

Tjoo!
Dagen börja helt okej , men ju mer av dagen som gick desto negativare åh sämre blev den. Tur man ha såna tåliga vänner och som gör mycket för att man ska orka hålla humöret relativt bra!

Hade två lektioner idag , samhälle där vi pratar om Hur Sverige styrs osv ganska kul åh intressant faktiskt , (kan ju ha åh göra med att jag fick mvg på det provet i 9:an) hihi :) sen hade jag en två timmars håla , vilket jag minst har varje dag förutom tisdagar -.- super onödigt! Att ha en lektion på morgonen sen 5 h håla åh sen den sista lektionen vid typ 4 -.-
Iaf , sen hade jag svenska då vi jobbar med vetenskap så nu börjar vi med ett grupparbete om dialekter , osså väldigt intressant :) skulle sen haft en film lektion men hade inte den idag så drog in till stan med Ebba åh Stephanie , satte oss på espresso house åh bara snackade :) stack sedan åh kollade på datorer åh blev super sugen på att köpa en dator så nu blir det att spara lite ;)

Kom precis hem åh tror jag ska sova , super trött verkligen! Taggar även imon då vi ska fira Ebba som igår blev 18 år , Woop Woop! Bara 105 dagar kvar för mig -.-

Puss ,
Nadja :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan åh välkommen till min blogg :)

Mitt namn är som ni ser Nadja åh jag är en glad sprallig blondin på snart 17 vintrar. Jag går film åh tv produktion på Sturegymnasiet i Halmstad ;)

Verkar jag intressant? Titta gärna in fler gånger :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards