naadjahoglund

Alla inlägg under december 2012

Av Nadja Höglund - 18 december 2012 19:43

I onsdags så fyllde min lillasyster år så åkte hem åh firade henne , Hihi grattis i efterskott finaste syster :)

I torsdags hade vi redovisning av våra filmer , gick väldigt bra hoppas jag ;)

I lördags hade jag lite partaj vilket blev en sen förfest åh runt 1 stack vi till stan , träffade på några åh sen stack vi till en efterfest vid alet ;) kom hem vid 5 ;*

Idag har jag varit i ullared då jag passade på att åka hem , hittade en fin tröja åh lite annat ;)

Imon är det min dag , jag fyller 17 åh väcks antagligen av min familj med sång åh paket imon :$
Kommer även bjuda min fina klass på kärleksmums åh julmust ;*

Ha det fint alla fina ;*

(Glöm inte att gratta mig imon , haha skämt ;) )

// naadjahoglund

Av Nadja Höglund - 9 december 2012 17:31

Igår så var det släktkalas för mig och min lillasyster nanne eftersom vi båda fyller år nu i december :) vi åt god mat åh så fick vi paket hihi :)


Jag blev ägare till min första fritös så nu kan jag äntligen göra pommes hemma i lägenheten ;) sen fick jag pengar åh av mina kusiner åh fabror fick jag två bio biljetter till " Sune i Grekland" ;)


hihi , får se vem som förtjänar att följa med på den ;$$


Nu ...

så ska jag först skicka in mitt foto till min lärare sen ska jag gå ner åh packa färdigt så mamma kan köra mig till stan där vi ska sätta upp lite julgardiner osv ;) Imon får jag en liten sovmorgon då jag inte börjar förens 10 :*


ha en fin söndakväll :*


// naadjahoglund


 





Av Nadja Höglund - 3 december 2012 23:09

 


Du finns där alltid, (iaf när jag är hemma).

Du tröstar mig.

Du låter mig alltid borra in ansiktet i din lena päls.

Du ligger alltid bredvid mig, under täcket, på min kudde.

Jag känner alltid hur du andas.

Jag önskar jag fick träffa dig varje dag.

Jag önskar att du kunde vara med mig hela tiden.

För du är den ända som någonsin vet hur jag mår.


Idag fyller min lilla pudding 3 år <3

3 hela fantastiska år med dig.

Kommer aldrig glömma när jag fick dig min hårboll.

Hur glad jag va att äntligen få ha någon som var min åh bara min.


Ännu en gång Grattis finaste hunden som någonsin funnits,


Sandie Mette Höglund,


Matte älskar dig <3

Av Nadja Höglund - 3 december 2012 22:51

Well , jag ska till frisören nästa månad åh jag vet att jag har lång tid på mig att bestämma mig men ändå ..


Som ni vet så är jag solblond med världens utväxt samt väldigt tunnt hår då jag blekte mitt hår 2 gånger sist.. men äntligen så börjar det växa ut igen så inom något år hoppas jag på att ha lite tjockare ;)


Iallafall, jag ska färga mitt hår men är inte helt säker på färg.. vill helst vara blond eftersom jag trivs som f*n med det, men ah :(

Jag tror jag har bestämt mig för lite mörkare blond eller askblondt :) vad tror ni? :)


Jag har nog bestämt mig , det blir nog det :) får höra lite med min frisör osv för sen ska jag även beställa löshår .. åh jag gör det för jag vill !


hihi , :*


 

som lauren conrad ? :)


 

?

Presentation


Hejsan åh välkommen till min blogg :)

Mitt namn är som ni ser Nadja åh jag är en glad sprallig blondin på snart 17 vintrar. Jag går film åh tv produktion på Sturegymnasiet i Halmstad ;)

Verkar jag intressant? Titta gärna in fler gånger :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards