naadjahoglund

Alla inlägg under november 2012

Av Nadja Höglund - 27 november 2012 21:15

Börja följa mig på insta goingar <3

1. Jag följer tillbaks ;)

2. Dom 5 första får en shoutout ;*

Naadjahoglund - följ <3

Av Nadja Höglund - 25 november 2012 18:32

Är det bara jag som stör mig på dom ? Så jäääääävla fula åh oseriösa !
:Pppppppp -.-
Kör upp dom i röven , :) personen som kom på den gillar inte jag :)
Åh jag kanske är barnslig åh den ända som gör såhär men om någon skriver den till mig utan att veta att jag hatar den så ger jag den en varning åh berättar att jag hatar den , men sen om den skriver den igen så "dissar" jag .. jag vet inte , jag är nog barnslig som gör så men ah , :)

Så nu vet ni , jag hatar ":P" åh är barnslig ;**

Av Nadja Höglund - 22 november 2012 16:16

Städning på g , börjar med det tråkigaste .. disken :( sen får det flyta på med dammsugning , röjning , plugg , duschning åh packning ;* Hihi , duktig flicka idag ;$

<3
// naadjahoglund

Av Nadja Höglund - 21 november 2012 20:09

Efter en heldag med filmning så var det en sten död nadja som kom hem men fick tyvärr inte sova för jag hade en fin plugg hög som väntade på mig :( så satte mig åh plugg ett par timmar , sen tog jag fram väskan åh packade lite smått eftersom jag knappt hinner imon åh nu lagar jag maten ;* Hihi Taggar en dag med filmning imon med åh sen blir det en kväll med plugg inför naturkunskapsprov :(

Ha en fin kväll ;*

// naadjahoglund

Av Nadja Höglund - 20 november 2012 14:55

Nyss blivit klart med mitt manus åh imon så påbörjar filmningen av min film :) otroligt underbart att få göra det man älskar ;*

Efter en veckas slit med bildmanus så får jag nu 2 dagar på mig att filma åh nästa vecka påbörjar jag redigering av filmen :)

Atm sitter jag åh Emelie åh bestämmer våra framtidsplaner inom film världen eftersom ingen av oss orkar göra något annat nu ;*

Film livet är på topp ! ;*

// naadjahoglund

Av Nadja Höglund - 18 november 2012 17:40

Kände för lite återfuktning igår åh använde alla dessa prylar igår :)

Ni som känner mig vet att jag är noga med att smörja in mig åh är ägare till en massa olika krämer :)

Lägger ut bilder på vad jag använder åh jag tycker dessa är bra :)
Obs. Jag gör det här för jag vill ;)

Ta hand om er ;*
// naadjahoglund

Av Nadja Höglund - 16 november 2012 17:44

Ligger hemma med världens mensvärk samt feber så en riktigt bra blandning (y)


Ska snart sätta på filmen holiday åh hoppas på att den lever upp till mina filmregler ;) Är hemma själv atm då pappa är på jobbfest , syskonen på fotbollsträning åh lilla mammsen påväg hem ifrån den blå gula affären Ullared ;) Stor hoppas på att min favvo parfym hängde med i en utav kassarna så jag kan börja lukta gott igen (?!) haha , Ikväll skulle jag egentligen på någon födelsedagsfest uti lilla lidhult men eftersom man mår som man mår så blir det istället en lugn fredakväll ute på landet :) kanske bäst så?


känner att jag har varit riktigt seg här nu åh får börja bättra mig , har några idéer kring vad jag kan kunna skriva om senare men för det mesta så blir det om mitt privatliv :)


Hoppas på att ni tjejer där ute slipper denna värk jag har åh att ni alla har en rolig fredagkväll ! :)


// naadjahoglund


Bjuder på 2 (konstiga) bilder , en från vintern åh en från sommarn :**


 


 


Av Nadja Höglund - 8 november 2012 15:45

Seg dag i skolan så underbart att äntligen vara påväg hem :) blir att direkt inta sängen åh nana hela kvällen åh natten :$ imon blir det en skön dag Hihi , sen är det äntligen helg :)

Puss ;*

Presentation


Hejsan åh välkommen till min blogg :)

Mitt namn är som ni ser Nadja åh jag är en glad sprallig blondin på snart 17 vintrar. Jag går film åh tv produktion på Sturegymnasiet i Halmstad ;)

Verkar jag intressant? Titta gärna in fler gånger :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards