naadjahoglund

Direktlänk till inlägg 9 december 2012

Släktkalas :)

Av Nadja Höglund - 9 december 2012 17:31

Igår så var det släktkalas för mig och min lillasyster nanne eftersom vi båda fyller år nu i december :) vi åt god mat åh så fick vi paket hihi :)


Jag blev ägare till min första fritös så nu kan jag äntligen göra pommes hemma i lägenheten ;) sen fick jag pengar åh av mina kusiner åh fabror fick jag två bio biljetter till " Sune i Grekland" ;)


hihi , får se vem som förtjänar att följa med på den ;$$


Nu ...

så ska jag först skicka in mitt foto till min lärare sen ska jag gå ner åh packa färdigt så mamma kan köra mig till stan där vi ska sätta upp lite julgardiner osv ;) Imon får jag en liten sovmorgon då jag inte börjar förens 10 :*


ha en fin söndakväll :*


// naadjahoglund


 





 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Nadja Höglund - 9 september 2013 19:16

Helgen började både bra åh dåligt :) I fredags hade Ebba förfest innan hon åh några andra drog ut på krogen utan mig :( Kvällen började med att Stephanie åh Ellinor följde med mig hem där vi fixade oss osv , fixade sedan dricka för att sedan åka ...

Av Nadja Höglund - 5 september 2013 17:09


Tjoo! Dagen börja helt okej , men ju mer av dagen som gick desto negativare åh sämre blev den. Tur man ha såna tåliga vänner och som gör mycket för att man ska orka hålla humöret relativt bra! Hade två lektioner idag , samhälle där vi pratar om...

Av Nadja Höglund - 4 september 2013 22:40


Första tecknet på att jag går tredje året åh att jag kommer ta studenten nästa år var idag. Beställde alltså min studentmössa idag åh jag är supernöjd! Körde på kungamössan , silver på texten och lila på remsa åh åh den plutten längst fram eftersom a...

Av Nadja Höglund - 4 september 2013 21:21


Hej alla! :) Efter flera månaders tystnad så försöker jag återigen. Känner att jag behöver skriva av mig lite på både gott och ont :) Nu fler inlägg åh bilder dagligen ;* Puss , Nadja ;* ...

Av Nadja Höglund - 16 april 2013 15:52

Vaknade upp runt halv 12 idag. Ebba sov hos mig inatt så vi slöade lite tills Ebba åkte hem. Sen gjorde jag mig en jättegod frukost och satte på en film sen dess har jag bara slöat :) Ganska skönt med en ledig tisdag faktiskt! Snart hade jag tänkt m...

Presentation


Hejsan åh välkommen till min blogg :)

Mitt namn är som ni ser Nadja åh jag är en glad sprallig blondin på snart 17 vintrar. Jag går film åh tv produktion på Sturegymnasiet i Halmstad ;)

Verkar jag intressant? Titta gärna in fler gånger :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards